Mr. E36 Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Har lenge tengt på og montere olje temperatur måler i bilen Da jeg fikk problemer med instrumentpanelet kjøpte jeg meg et m3 ip, der så jeg at det var olje temp istedenfor forbruksmåler så da slipper jeg og montere ekstra måler. Tenker og kjøpe en bunnplugg med tempmåler. Tar gjerne imot tips til bedre steder og montere tempmåleren. Det jeg lurer på er om noen vet hvor og hvordan jeg kobler meg på ip
Brian Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Like greit å kjøpe en slik plate som de selger på biltema etc som du skrur inn i bakkant av oljefilterhuset. Denne adapteren/T-stykke eller hva du vil kalle det skrur du inn i bakkant av oljefilterhuset, enten ved å splitte det ved den originale oljetrykksbryteren eller et annet passende sted. Oljetrykksbryteren har vel M12x1,5 om jeg ikke husker feil, men man kan også bruke et hull som er rett under der igjen, men da er det M14x1,5 gjenger.
Mr. E36 Skrevet April 24, 2012 Forfatter Skrevet April 24, 2012 Noen som vet hvordan jeg kobler temp sensoren til ledningsnettet slik at det vises i instrument panelet? Har byttet ip fra org til m3
Mr. E36 Skrevet April 25, 2012 Forfatter Skrevet April 25, 2012 Noen som vet hvordan jeg kobler temp sensoren til ledningsnettet slik at det vises i instrument panelet? Har byttet ip fra org til m3
Mr. E36 Skrevet April 25, 2012 Forfatter Skrevet April 25, 2012 Noen som vet hvordan jeg kobler temp sensoren til ledningsnettet slik at det vises i instrument panelet? Har byttet ip fra org til m3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå