retbergen Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Hei, hadde av motordeksler i går for å bytte veivhusventilasjon og luftfiler. Gikk forsåvidt greit. Fan ut at høyre pollenfilter måtte demonteres for å få av motordeksel. Gikk også greit. Men når kassen til pollenfilteret og den ducten skal moteres sliter jeg. Ser at ducten skal helt inn i hullet i torpedoveggen og roteres ned (dermed skal den låse seg fast). Min har litt brukket plastikk her og der og låser sånn halvslapt. Dette sammen med den inn i helvete klumpete pollenfilter boksen som skal krongles på plass samt at en skal klare å klipse på den ducten da sliter jeg ( i hverfall i mørket). Fikk det sammen men ser da at låsingen for ducten i torpedoveggen er dårlig, skulle vært et par mm lengre inn. Mener å oppleve mer motorstøy i kupeen nå. Kjøper nok ny duct, men er det en fornuftig prosedyre for å få denne dritten sammen? Filter først og så duct? Duct og filter kobles sammen for deretter montere begge samtidig? Slegge og bannskap?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå