bjørnm3 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Hei. Hvor mye er ein 82 745 i automat med 244 000 på telleren vert? Den er mørk blå,blåt skinn,veldei lite rust,helt orginal, eid av ein entusiast.den har stått noen år,men under tak.Går pent over hele registret.helt komplett. Hva tror dere? er dette noe å samle på?? Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Hei.Hvor mye er ein 82 745 i automat med 244 000 på telleren vert? Den er mørk blå,blåt skinn,veldei lite rust,helt orginal, eid av ein entusiast.den har stått noen år,men under tak.Går pent over hele registret.helt komplett. Hva tror dere? er dette noe å samle på?? Bjørn Bilder? hvilket utstyr har den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Jeg byr vrakpant + en snickers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Hei.Hvor mye er ein 82 745 i automat med 244 000 på telleren vert? Den er mørk blå,blåt skinn,veldei lite rust,helt orginal, eid av ein entusiast.den har stått noen år,men under tak.Går pent over hele registret.helt komplett. Hva tror dere? er dette noe å samle på?? Bjørn Hei, kan du sende meg bilder/mer info om denne bilen? Er interessert i å komme med et bud, men må vite mer om den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Jeg byr vrakpant + en snickers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Legg ut litt bilder og info om bilen, så er det lettere å komme frem til en ca pris. Legg gjerne ut her også: E23 Forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørnm3 Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 har desv ikkje bilder,og har ikke satt meg inn i hva slags utstyr de er,men blått skinn,hengerfeste,ac,kjørecomputer er de eg så i farten. eg skal ikke selge,men kjøpe,så hva tror dere er ein ca pris eg bør betale. Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå