Julian Sommer Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Demperen min lekker servo-olje. Tung på rattet! Er dette noe som kan blendes uten å bytte bakdempere, bare midlertidig til jeg får råd til dempere uten nivåregulering? Hvis ikke: Er det bare å sette på dempere fra touring uten nivåregulering, eller passer det fra flere modeller? Noe som bør huskes på eller noe man trenger ekstra? Bilen er en 525tds touring.
StasVogna Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 Har en bekjent som fikk satt på vanlige dempere bak, når hydraulikken begynte å lekke. Det gikk an, men den subber hvis han har noe tungt baki.
Julian Sommer Skrevet April 25, 2012 Forfatter Skrevet April 25, 2012 Takk for svar Er nok ikke ofte det skal noe tungt baki denne. Men går det an å blende nivåreguleringa uten å bytte dempere, som en midlertidig løsning til jeg får kjøpt nye dempere?
Julian Sommer Skrevet April 25, 2012 Forfatter Skrevet April 25, 2012 opp! Blir vel samme om jeg blender nivåreguleringen uten å bytte dempere, for den virker jo ikke nå uansett? Oljen renner jo bare rett ut av demperen.
argi520dat Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Vet at det noen ganger blir satt "vanlige dempere" på biler med nivåreg på andre merker. Om det går på denne vet jeg ikke. Fjæren er jo uansett lik, og det er jo trossalt den som "fjærer"... I din situasjon hadde jeg nok prøvd dempere uten nivåreg.
John90 Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Det du kan gjøre er og bypasse edc systemet ved og kjøre trykket ifrå pumpa inn på returen. http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1379064
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå