Gå til innhold

Litt hjelp hjelp hadde vert supert:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei har ett vipec v44 sprut som jeg skal koble opp mot ett orginalt m50 vanos ledningsnett men er det noen som har gjort det før eller har noe koblingskjema eller noe på det.

hadde vert fint om noen hadde det til meg står fast her.

hadde satt stooor pris på hjelp folkens:)

Skrevet

Tror at du får mer tilbakemelding på ppf-forumet med tanke på vipec sprut eller om du snakker direkte med ppf (pure performance).

Antar at det er en M50B25 turbo i en E30? Lykke til med bygget :)

Skrevet

Regner med at det er vanosen du sliter med å få kobla opp?

Hvorfor vil du bruke det orginale ledningsnettet? Jeg ville gått for å legge opp alt nytt, er jo veldig mangen sensorer du ikke kommer til å trenge lenger. Får ryddigere motorrom, samt enklere å holde orden på.. Vist du absolutt vil bruke org ledningsnettet, så selges Vi-pec som PLP løsning til m50 vanos: http://server.pure-pf.com/webshop/ppf_w ... 5d54493fe9

Da sparer du endel tid og arbeid..

Såvidt meg bekjent, er det veldig vanskelig å få mappet vanos, og di fleste velger å gå for en topp uten vanos på turbobygg!

Når jeg skal ha sprut, så kommer jeg til å kjøpe Vi-pec.. Ikke fordi at jeg tror det er så veldig mye bedre enn andre sprut, men fordi han som blir å bruke til å benke bilen (BSH) har mye kunnskap om Vi-pec. Det er er stor fordel, for å få resultatet optimalt samt å få brukt alle funksjonene i sprutet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...