krisR6 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Jeg har store navi i min e38, men ingen navigasjon alternativ. Kan ikke åpne navidvd i bagasjerom og det blinker et rødt lys på spilleren oppi høyre hjørne av selve enheten. Det i midten av de tre. Noen som har vert borti dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Du kan jo prøve denne: Disc won't eject?BMW Navigation systems tend to not want to eject if you've inserted a disc it didn't like (whether it be burned incorrectly or bad media). To get it to eject, with the car on, press and hold the eject button for ~3 minutes. Release it and immediately press-and-release it again. The disc should now eject. http://www.linquist.net/motorsports/bmw/nav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisR6 Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Prøvde dette, men har ikke lys i power på DVD. Har sjekket sikringene og kontakter bakpå. Kan det vere noe kode greier på spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Har du prøvd deg på software oppdatering eller noe sånn? Har du hatt problemer med batteriet i det siste, fått start hjelp eller har du koblet fra batteriet i en eller annen anledning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisR6 Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Ikke prøvd å oppdatere. Måtte starte den med booster for 1 uke siden, men den var sånn når jeg fikk bilen. Så om forrige eier har gjort dette og den sluttet å virke da vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå