kabeldeigen Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Hei, har problemer med den originale forsterken min. Når denne blir varm, og jeg skrur ned volumet så skurrer det noe jævlig i høytalerene som er montert i taket. Så regner med denne har gjort sitt, så er vel på tide å skifte denne ut.. Ønsker bedre lyd i bilens originalanlegg, og leser en del om folk som setter inn en Blaupunkt THA 475 PnP forsterker med tilhørende adapter- og signalkabel til bilens basis anlegg Bilen er en 98 modell E39 Touring, business anlegg med 10 høytalere, sub kasse (orginal) og forsterker. Vil denne 4-kanals blaupunktforsterkeren med adapter også fungere på dette anlegget? Synes dette høres ut som en kurrant løsning/oppgradering, da det ikke innebærer klipping i kabler Kanskje jeg også burde skifte høytalerene i samme slengen Hva anbefaler dere? Og hva gjorde dere med den fantastiske orginale plastic fantastic subben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Jeg har samme symptom, men ikke forsterker. Men mine skurret fra kaldstart av, i alle høytalerene, helt til jeg skrur opp på relativt høyt. Bavaria trodde det var radiomodulen. Skal se på den ikveld tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå