Bele-Bmw Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 som i overskriften,hvilken rørdeler og i hvilke dimmensjoner er det som er behøvelig får å komplettere et k-sport hydraulisk håndbrekk i en e30. litt stress,har ikke fått håndbrekket enda,så vet ikke hvilke dim det er på master sylindern på det. men skal til byen å på biltema imorgen,så tenkte å handle det jeg trenger da. takker for svar. Mvh Andreas
Jørgen-A Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 di har ett sett på biltema med mange forskjellige nippler. så handler du deg en kveil med kopperrør. 5mm tror jeg det er. kon verktøy trenger du og. det har di og på biltema.
Bele-Bmw Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 har sett på det nipple sette fra biltema,men håpet jeg skulle slippe å punge ut får et helt sett til 750,- når jeg kun skal ha noen nipler:p "men he vel nøtt"
ehrnst Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Da trenger du mest sannsynlig bare verktøy og rør til å skjøte med Sent from my HTC Sensation using Tapatalk 2
Bjrnar89 Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Søk etter hvilken str du trenger, eller vent til du har fått bremsesylindern. http://biltema.no/no/Bil---MC/Bilreserv ... stk-66487/ Du trenger jo også rør, rørkutter og flenseutstyr hvis du skal lage selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå