Supermen Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 E36 Cabriolet med Hardtop TIL SALGS!! Flere bilder og info kommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
timmye30 Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Flere bilder og info? Svært interessert i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexzor Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Flere bilder og info? Svært interessert i denne +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Flere bilder og info kommer... Bare litt tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexzor Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 ca pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 prøver å legge ut info og litt bilder i løpet av kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Nå er det kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SvadZ Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 flere dager siden den kvelden var nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 BMW E36 Cabriolet 318ic Orginal M-Technic -1994 m/Hardtop Jeg har hatt bilen 6 år nå…Kjøpt I Mai 06…Bilen er aldri vinterkjørt så lenge den ble kjørt ut ifra fabrikken verken av meg eller av de som eide den før meg. Jeg er bilens tredje eier. Bilen er vedlikeholdt og holdt i perfekt stand av min far som er bilmekaniker. Og den har stått vinterlagret i varm garasje hver vinter. Derfor den er så utrolig god eksemplar utvendig som innvendig. Bilen er MTech Orginal, strøkent MTech Interiør og 40mm Fabrikksenket. T.o.m. Dratt inn premier på Gatebil… Farge Bil: Alpine White III 300 Farge Hardtop: Black 303 Farge Stofftak: Svart MTech Interiør (Svart delskinn) Nakkestøtter bak (Nye Aldri montert) M3 Speil (Svarte) MTech Front m/GT Splittere (Nye hvite følger med) MTech Skjørt Simons Effektanlegg DTM BakSpoiler (Svart) På Bagasjelokk Frontfelger: 17” x 7.5J – Lakkert Svart (Godkjent) Bakfelger: 17” x 9J – Lakkert Svart (Godkjent) Xenon Hovedlys 6000K Oneblock AngelEyes Lyktesenkere Xenon Tåkelys 6000K LED Baklykter Svarte Nyrer MTech Lister M Skulderputer M Gulvmatter MTech Ratt M Emblem (Panser/Bakluke/Felger/Ratt) Setevarmere Alarm Sentrallås Vinterhjul /m Dekk… Stereoanlegg – Forsterker +10” Basskasse + Mp3 Spiller Bilen ble omlakkert sommeren 09…(Samme farge) StoffTaket er trekt om sommeren 10…m/ NY Bakrute…(Blitt innpregnert hvert år) Bilen har gått igjennom EU Godkjenning hvert år med 0 feil! Annonseselgere er IKKE ønsket!! SEND SMS eller MAIL!!! Spørr gjerne om mer info... Pris har jeg lagt meg på 95000,- Noe jeg mener ikke er så galt for en SÅ strøken bil... Kan diskuteres litt ved hurtig avgjørelse... Ingen innbytte... 99570255 dulmir@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 PRIS SENKET 90000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 SOOOOOOOOLGT!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå