tic`n Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Har et sett med 8,5x17 til 5 serie. De trenger oppussing, men er rette og fine.. Litt usikker på navnet på de.. Usikker på pris, så kom med bud/bytte. Intr i bytte med M3/Rieger Infinety front til E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 hva slags pris er det du tenker på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Går ikke under 1500 vil jeg tro.. Hvis de ikke går for det blir de lakkert og satt opp i pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 hvor i landet er felgene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Dokka i Oppland.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 hva koster det å få sendt disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 hva koster det med frakt til Kristiansund? jeg er meget interessert i disse,så håper på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Hei. Litt glemt de. Har en i Ålesund som har tinget på de allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 ok. jeg vil ha dem jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå