Vikingen Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 heisann, tenkte å selge disse da jeg personlig liker kant felger bedre enn disse og akkuratt har lagt på ny gummi så da tenkte jeg å selge før det blir slitt igjen =) har kjørt ca 30 mil kansje etter ny gummi ble lagt om, 2 av felga er nok litt urunde da jeg måtte ha på mye vekter på 2 av dem. rister litt når jeg kjører nå men har ikke senterringer så regner med det er det som er problemet =) er ikke noen store merker i felgene, men litt riper er det, er en felg som har noe møkk som ikke har gått av når jeg har vaska, har ikke prøvd kjempehardt heller da. selvkost på ny gummi var ca 2800 spenn er ikke desp etter å selge men kom gjerne med bud ser for meg minste pris på 4000 mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 bump? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå