destroyy Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Har akkurat byttet motor i kompis sin 3.8 Nå går ikke bensinpumpa når vi vrir om tenninga. Gikk med forrige motoren. Noen tips?
Hi-Fi Lasse Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Håper det er noen smarte sjeler her Martin:) Kan jo nevne at det er strøm til hjerne, hører vifta suser. Og at det ikke er batteriet som er problemet på bilen
Østgaard Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Er det strøm ned til starter da? Prøvt å kakke litt på den?
tordah Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Jordinga mellom blokk og karosseri er fast og renslig ?
destroyy Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Går den til startern å da? Vi starta jo opp gamle motoren før vi tok den ut igår så er no rart! Får sjekke den jordinga hvertfall, den er der men om den er irra litt vet jeg ikke
tordah Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Går den til startern å da? Vi starta jo opp gamle motoren før vi tok den ut igår så er no rart! Får sjekke den jordinga hvertfall, den er der men om den er irra litt vet jeg ikke Hovedjordinga jorder alle sensorer og aktorer på motoren, så ja, den går til starteren også
destroyy Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Jeg tenkte på releet erik snakket om..... Men var gåen starter, nå sliter vi bare med at bensinpumpa ikke går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå