Recon Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Hei, alle BMW entusiaster! Bilen min; BMW e46 2003 316i (1,8l) Håper dere kan hjelpe meg, jeg var på en driftssjekk hos NAF for å sjekke tilstanden på bilen.. der fant de litt forskjellig dill som jeg burde se nærmere på.. det som irriterer meg mest nå er at bilen går veldig lavt når den går på tomgang.. den ligger på ca 600 rpm.. den går ganske også noe ugjevnt, utrolig travelt.. skjønner ikke hva dette kommer av.. er redd for det er noe virkelig gale med motoren. De sa jeg burde høre med dere Noen som har en idè hva dette kommer av? Står ikke noe i servicehefte om det er skiftet plugger på den før og når jeg tok ut pluggene såg jeg at det stod "BMW NGK" så tror kanskje ikke de har vært skiftet.. Tror dere det kan hjelpe å skifte dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recon Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Kan vel også legge til at der var 2 feilmeldinger på "Kamakselføler, innsugingsside" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikkemus666 Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Hadde samme feil på E36'en min. Var innsugs-belgen som trakk falsk luft. Gummien hadde storkna og har kommet hull på undersida. Mvh, Michael. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Kan vel også legge til at der var 2 feilmeldinger på "Kamakselføler, innsugingsside" feil på kamføler gir akkurat de symptomene.. bytt den å jeg tør vedde mye på at det løser seg.. koster ikke all verden og er en rask jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå