smainick Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 har en 89 mod, med 320 karrosseri og 2,7 eta motor.. det som er at jeg ikke veit noe om den type motor.. noen som kan forklare meg hva som er spesielt med den?
integrale8v / ELS Tuning Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 google er din venn: An economy version called the 325e (the e stands for the Greek letter eta, signifying efficiency) was released as a lower revving, more fuel efficient engine. To maximise low-rev torque, the engine was the largest available in the chassis (aside from the rare South African version which was available with the 3.3 L M30). The 2.7 L had a longer stroke than the 2.5 L, with a more restrictive head, four cam bearings instead of seven (less internal friction), and softer valve springs. This resulted in 90 kW (122 PS; 121 hp) at 4250 rpm and, more importantly, 240 N·m (180 lb·ft) at 3250 rpm (peak torque for a 325i is 215 N·m (159 lb·ft) at 4000 rpm). Kort forklart en Økonomi/miljømotor.
smainick Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 takker for svar:) har no rykter om at dette er en kjembra motor til turbo konvertering?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå