Gelbear Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Får store problemer hvis jeg lar bilen stå lengere enn et par-tre dager. Må file lenge før det kommer noe som helst drivstoff, og da stopper bilen igjen i første kryss hvis jeg begynner å kjøre. Må kjøre på på lave gir for ellers mister jeg alt av moment framover. Virker som om trykk/vakum i drivstoff-systemet forsvinner og den bruker veldig lang tid å få dette tilbake. Hvis jeg bruker den hver dag, er det ingen problemer. Har byttet bensinpumpe for lenge siden, og hører ikke pumpa når jeg har tenninga på, som jeg gjorde men den forige. Men pumpa virker siden bilen fungerer helt fint så lenge jeg bruker den daglig. Har også byttet slanger til fuel-rail for mange år siden. Noen som har vært borti dette, og vet hvor feilen ligger? -Bjørn
Gelbear Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Tenker at denne muligens er synderen: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /31042.gif nr 6: 13531729320 Trykkregulator (3,0BAR/PIERBURG) org (3,0BAR/PIERBURG)
MattiX Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Har akkurat det samme problemet som deg, bare at jeg har m52b20 motor.. lurer sterkt på dette selv
Gelbear Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Skrevet Mai 1, 2012 Lar den stå noen dager, så tar jeg vek trykkregulatoren igjen for å sjekke om det er bensin inne i fuel-railen. Hvis ikke kan det vel være at den må byttes, eller at det er lekasje en annen plass. Noen som vet om det er noe som skal stoppe drivstoff å renne tilbake til tanken? I pumpa eller en annen plass?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå