kossmaster Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 da jeg var ute og kjørte i dag begynte batteri lampen og blinke et par ganger i minuttet og da jeg stoppet og målte viste det seg at han ikke lader. kom og en små svidd lukt fra motor rommet kan det være defekte børster? spennings regulator ? noen som har noen tips / erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Prøv å bank litt i dekselet på spenningsregulatoren når den går. Mulig det er spenningsregulatoren som begynner å bli slitt. Koster sirka 150kr for en ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kossmaster Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 hum er de lett og bytte ? hvordan symptomer ser jeg etter når jeg banker litt på han ? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Jepp. Er veldig lett å bytte Den er avlang med 2 stjerne skruer som går inn på dynamoen. Når du banker så sjekker du om børstene går litt lenger ut for så å få lading. Men du kan like gjerne ta den ut å se om dem er mye slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kossmaster Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 driver og skal bytte dynamo no, men finner ikke ut hvordan du slakker vifte reimen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Sett bilen på verksted du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kossmaster Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 ... da var alt i orden viste seg at det var en valeoene som stod i, denne hadde ikke fått kjøling og lakken over spolene hadde smeltet og dynamoen kortsluttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå