Hakonpett Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 som Topic`en går det ant å bruke en tenningslås fra en e34 til en e32? jeg har ikke nøkkel til e32 en noen som vet noe så er jeg veldig glad i svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Det skal passe ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakonpett Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 da stoler jeg på det tusen takk for raskt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjrnar89 Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Vet ikke hvor mye arbeid det er å bytte lås. Du kan enkelt og raskt bestille ny nøkkel, så slipper man en ekstra nøkkel til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakonpett Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Vet ikke hvor mye arbeid det er å bytte lås. Du kan enkelt og raskt bestille ny nøkkel, så slipper man en ekstra nøkkel til bilen. Vet du va det koster og eventuelt hvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrrogne Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 er heller ikkje masse arbeid å skifte tenningslås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 du kan jo bære komme hit å hente tenningslåsn ifra E34'a mi å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå