dreaz Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 1990 E30 320i Alpinahvit II. 4 dørs. Det som er spesielt er historikk km stand og utstyr. 1 eier. Gammel dame, fra 1990 til jeg hentet den i fjor og er lagret varmt inne i vinter. km stand utrolige 86.600. Med fullt servicehefte 24 ganger hos stenshagen hver 3-4000km hehe.. Orginale alu. Org. levert med gule frontlykter. Den har fjernstyrt sentrallås, el. vinduer og Air Condition! Allt virker. Seter, ratt, gearkule og motorrom er som nytt. Har alle papirer kvitteringer servicehefte og kjøpskontrakt fra den var ny! Skilter står på og årsavgift er bet. Teknisk meget bra stand, men er bulk i begge hjulbuer bak og koffertlokk. Nye skjermer er kjøpt inn pga bulk og rust i bunn av de gamle. front og skjermer er nå demontert. Bilen er komplett og 2 sett hjul. Bilen er verdt ta vare på, så får jeg ikke 35.000,- blir den stående til jeg får tid gjøre den ferdig. Disse er og vil bli sjeldne i fremtiden (desverre) Ta kontakt på PM eller a.sorensen@live.no ØNSKER IKKE KOMMENTARER ELLER SYNSPUNKTER PÅ ALT MULIG RART. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Jeg gir deg det du betalte for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Jeg gir deg det du betalte for den å det var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Var det ikke 22 eller 25k da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Var det ikke 22 eller 25k da? 25, bet årsavgift og kjøpt nye fremskjermer + blinklys. og har nå stått lagra tørt og varmt i hele vinter. så under 30 er hvertfall ikke aktuellt. kjøpte ikke denna for tjene kr på den, men fikse den opp og bare ta vare på den. men har nok annet styre med så ser det ikke blir i år hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schjongen Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 er denne solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 har sendt deg pm og mail.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå