matsrh Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Lurer på hva disse kontaktene er. Kommer opp i midtkonsollen på min e30.. Skal denne på automat kasse? Hva går disse ledningene til? Er i luka over bensintanken på førersiden. ;mats
KalMar Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Lurer på hva disse kontaktene er. Kommer opp i midtkonsollen på min e30..Er disse til varmeseter? Har brytere men kontaktene på de ligner mere på kontaktene på bildet under. Er til sete varmen ja.. De grå går til el-vindu foran. Går du hvite bak? (er sveiv bak da) Og den svarte, hva er den til? Vindusheis (grå brukes til framme), den svarte vet jeg ikke, kanskje den går til bryteren/sikringen som man kan kutte strøm til vinduheisen med. Den svarte kan også være til girkasse føleren (revers) vill gjetting egentlig. ;mats
matsrh Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Skrevet Mai 1, 2012 Takk for svar. Den svart kontakten er ikke for å kutte strømmen til vinduene forresten
matsrh Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Skrevet Mai 3, 2012 Er jo mange som plukker på e30 som må vite hva disse går til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå