Simennzz Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Hei! Selger LED til angel-eyes LED AE er prøvemontert, men tatt av igjen. Disse funker ikke bra på E92 (e92 har vanskelig for å lyse opp begge ringene) men lyser godt opp på alle andre biler (testet på e60 og e90). Lyset er HELT hvitt, ikke blåskjær. LED angel eyes Nypris: 999 Selges for 600kr. Skal det fraktes betaler kjøper frakt på 174,- (kun forhåndsbetaling ved frakt, sender dessverre ikke i oppkrav pga dårlige erfaringer med det.)
Simennzz Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Skrevet Mai 14, 2012 Tåkelys + motstand solgt. LED pærene er fortsatt til salgs. Der også fyller det et slikt mellomledd som er motstand. Det er komplett og klart til bruk!
Jay-O Skrevet Juli 18, 2012 Skrevet Juli 18, 2012 Hmm, er disse 6000K (altså heilt kvite)? Er det ikke H8 i grøftelysene på facelift E39? 300,- cash på dagen byr jeg for de.
Simennzz Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Skrevet Juli 18, 2012 Kan veldig lite slike spesifikasjoner, men du kan ta mitt ord på at de er veldig hvite. Viss du ser på tråden min på side 2, så kan du se når jeg hadde de prøvemontert. Ser det ikke så godt der, pga dårlig tilpasning til E92, men du ser det er ikke noe blåskjær. Kan fint ordne det for 300kr, vil helst bare ha de bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå