Gå til innhold

m20b25turbo. fusker ved pådrag

Bmw_325i_
 Share

Anbefalte innlegg

fusker ved pådrag. nylig bytta plugger da jeg trodde de var problemet. kjører på ngk bpr7es med org gap nå!

lurer på om det kan være for stort gap? går rimelig rikt, men er mappet sånn :) så bensin får den nok av. hvis jeg går fint oppover på gassen går det greit siden ladetrykket ikke er allverdens. men legger pedalen i gulvet så kommer skyvet helt fram til ladetrykk å så går den bare å fusker og "sperrer" vil ikke mere. lader 1.6kg. har en følelse på at den blåser ut gnisten. men veldig usikker.

hadde også noe form for ladeproblemer (dynamo) og byttet børster/regulator. lader nå borti 14volt, som er veldig bra. men fortsatt innimellom når jeg stopper bilen å ska fyre igjen så går starteren kjempetregt rundt. (som om at den er tom for strøm) og innimellom går den som normalt. dytte igang så fyrer den lett. tipper ikke at dette har no me fuskinga å gjøre akkurat, men heller en starter som begynner å bli dårlig? noen som har vært borti en som er sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ut ifra voltmeteret så lader den ikke stort mer enn 13.3 hvis jeg er heldig. ned i 11.5 volt så stopper den. men rett før den dauer helt ut så lader den noe mer igjen (aldri mer enn 13.3) sliter no jævlig med detta da jeg tydeligvis ikke får nok mat til tenningsanlegget mitt så det kødder. fusker og går som 10bøtter me møkk.. hehe.

bytte av dynamo er vel ett alternativ om det ikke bare er børstene som er dårlige?

Kan være børstene ja.

koster under 200kr for nye børster så er verdt et forsøk å bytte det først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...