hxander Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Har vært uheldig å krasjet godbilen! Har ikkje fått tatt bilder av den enda desverre. Men stort sett alt av karoserrideler er ødelagt. Jeg har renovert bilen i vinter, og fekk bare brukt den noen dager før den ble krasjet, derfor er det mange nye deler. Jeg har; Nyoverhalt M50B25 (har Bosch ledningsnett m/hjerne til manuell, og et Siemens ledningsnett m/hjerne til automat liggende) XYZ coilovers med modifiserte fjørbein (som nytt) Komplett skinninteriør (95% strøkent. litt slitt førerstol) Rondell D58 18x10" og 18x8,5" med gode dekk. +++ Er ikke så ofte inne på forumet, så ta kontakt på: havard90@live.no
joker1 Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 heisann trenger m50b25 ledningsnett som skal brukes på bosch ecu. hvilken tilstand er det på ledningnette og hvor mye skal du ha får det.
BmOle Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Anbefaler han her, Kjøpte noe deler med ham, Kjekk og Seriøs Interiøret her er så og si strøkent, det kan jeg skrive under på! Felgene er fine Mye bra deler igjen! Var kjipt med kræsjen, var en fin bil.
hxander Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 Takk for hyggelig handel, Ole! Jeg holder til ca en times kjøring utenfor ålesund. Budene dine er notert, morviken! Bjørn Kjetil; du har PM!
sierra2,9i Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Jeg trenger motorledningsnett til Bosch hjerne og LMM.. Pris??
freddibrekke Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Hei har du fortsatt motor og ledningsnett, LMM ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå