Vegard-E30 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Heisann! har defekte mikrobrytere til dørene på min E36 cab. Har noken DIY til jobben? har hørt at det er eit He***** .. så lurte på om noken kunne komme med tips Mvh Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m tech Andreas Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Tror det ikke skulle være store jobben. Av med et par trox skruer og inn med den nye =? http://www.bilforumet.no/bilmerker/bmw/ ... 6-cab.html God sommer Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Ser ut som eg må ut med alt som er i døra for å få ut låsekassen ? er ikkje som på Sedan, at den sitter i dørkarmen.. er to brytere på Cab, en som sitter i håndtaket, og en som sitter i låsekassen, eg må skifte den som står i låsekassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå