Hollabaloo Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Symptom: Når jeg kjører i lav hastighet i 2. gir og går av gasspedalen så kommer det en slarkete klunkelyd fra drivverk foran idet jeg går av gasspedalen. Holder jeg hånda på girspaken så kan jeg kjenne at den rykker litt til idet jeg går av gasspedalen. Det samme skjer når jeg trykker inn gasspedalen igjen. I høy hastighet merker jeg ikke noe til dette. Det er heller ikke alltid jeg opplever det i 2. gir. Noen som har vært borti noe lignende før? Jeg har ikke peiling på hva dette er men ble jeg tvunget til å tippe så ville jeg satt litt penger på clutch/svinghjul, evt. hardyskive? Btw. manuell girkasse
Nils Magnus Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Jeg hadde et slikt problem på min, er derimot en automat da. Men det viste seg å være casterstag som laget denne lyden. Men det hørtes ut som at det kom i fra girkassen
Hollabaloo Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 Casterstagene mine (Lemfoerder) er under 1 år gamle og har stått på i knappe 15000km.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå