kinzo Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Har byttet motor fra M20B20 til M50B20, Men nå renner det bensin ut av gass spjelet når jeg setter i batteriet Hva er greia med det? også er er det jo en ledning fra starteren som vanligvis går inn i ledningsnettet, som i mitt tilfelle ikke går inn i ledningsnettet.. er det bare å koble den på batteriet, eller er den til noe annet? mangler også den plusskabelen med batterisko på, hvor skal jeg koble på ny?
joakimh Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 fyngerte M50en før du puttet den i bilen? (i bilen den sto i før?) og det med di kablene er at den "store + kabelen skal trekkes rett til batteriet. og den lille plusskabelen er vel den som ofte kalles 50 og er vel styrestrøm som kommer fra tenningslåsen og ned til relet på/til starteren. men ville dobbelsjekket med ledningsdiagram. men det er det som er det vanelig måten det er koblet opp men kan godt ver at det skal innom ecuen eller noe sånt vis det er startsperre.
kinzo Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 Motor skal ifølge forige eier være helt i orden.. hvor kan jeg finne sånt ledningsdiagram? Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå