Bromle Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Hei! Ønsker å kjøpe ny innmat til baklykten til min e46 da pinnene inni kontaktet er avsvidd. Er på sjoførside.
ArneTorsen Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Eg har et sett med slike baklykter til sedan viss det kunne vert av interesse
Afriis Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Har de orginale baklyktene til e46 viss du vill kjøpe får nye på fredag så da skal jeg selge de gammle.
Bromle Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Skrevet Mai 9, 2012 Eg har et sett med slike baklykter til sedan viss det kunne vert av interesse [ Bilde ] Nei huff! dem falt ikke i smak hos meg
Bromle Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Skrevet Mai 9, 2012 Har de orginale baklyktene til e46 viss du vill kjøpe får nye på fredag så da skal jeg selge de gammle. trenger ikke hele baklykta men kun den delen lyspærene sitter i. hva skal du ha for lyktene??
ArneTorsen Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Eg har et sett med slike baklykter til sedan viss det kunne vert av interesse [ Bilde ] Nei huff! dem falt ikke i smak hos meg Hehe, forstår godt de e ein god grunn til at eg prøver å bli kvitt dei, ikkje min smak i det heila hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå