Bellen Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 Noen som har erfaring av desse frontlyktene frå Depo til E46? http://www.ebay.com/itm/OEM-Bi-Xenon-D2S-Replacement-02-05-BMW-E46-4D-5D-UHP-LED-ANGEL-HID-HEADLIGHT-USA-/120905572176?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c26889f50&vxp=mtr Mine gamle originallykter er nå helt utslitt, begge ballastene er nesten deffekt, glasset er helt matt og ccfl-ringene som er ettermontert har sluttet å lyse i eine lykta. Så derfor kan eg like godt kjøpe komplette nye lykter. Noen her på forumet som kjenner til kvaliteten på desse lyktene her?
TOYW Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 Jeg har depo lykter til min E46, dem så veldig like ut. De fungerer som de skal dem jeg har ihvertfall. Så er ganske fornøyd med dem.
Kimznope Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 Så dette ser greit ut? Har vært ute etter nye lykter til min da jeg idag har ettermontert xenon i halogen lykter..:s Er samme selger på de lyktene jeg ser på, og han sa de kommer til å passe på min bil.. Meen har jo ikke automatisk høydejust.. Hva tror dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå