BmwRub87 Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Jeg har noen helt nye i eske er ikke tatt ut av esken engang
Vegardb17 Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Skrevet Mai 9, 2012 du skal vel ha en formue for de? hadde egentlig ikke tenkt å betale så jævlig for ett sett med lykter
BmwRub87 Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Gidder ikke gi di bort liksom er jo ikke gratis ... men har du ikke penger så skjønner jeg ikke hvorfor du legger ut at du skal ha det men får sende pm om du skal ha di
Julian Sommer Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Gidder ikke gi di bort liksom er jo ikke gratis ... men har du ikke penger så skjønner jeg ikke hvorfor du legger ut at du skal ha det men får sende pm om du skal ha di Grunnen til det er nok at han vil kjøpe brukte rimelige, i stedet for å bruke en liten formue på nye Hadde vært mye mindre slit for deg å svare trådstarter på det han spør om, med en pris. Sorry OT, trådstarter, se på det som en "free bump"
Vegardb17 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Skrevet Mai 10, 2012 nettopp det som custom sa, penger har jeg rikelig av. Men har liksom ikke lyst å kjøpe nye lykter da gamle lykter er akkurat like gode med mindre de er sprukket og dårlig. hva pris kunne du tenkt deg da BmwRub87? Bare av nyskjerrighet.
BmwRub87 Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 1200 kr er det mye penger for lys oki .. kan ikke akkuratt si det
Vegardb17 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Skrevet Mai 10, 2012 1200kr? Jamen daaa er jeg interresert, sender deg en PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå