haybimmsen Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 hei, lure på hva senkesett jeg burde kjøpe. har denne fjør å demper ilag? http://www.partsandretards.no/senkesett ... /tuningart og hva med denne? http://www.partsandretards.no/senkesett ... -technix_1 er det noe jeg må ha i tilleg? ka skal e gjør med topplagrene osv? takker for vettuge svar:)
haybimmsen Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 er dem i et sett bake, eller er fjør å demper for seg selv?
e30_joakim Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 Demper og fjøra er vær for seg bak , dem bruker bare illustrasjonssbilde... Har hatt begge setta jeg , begge er greie , stivt nok og lavt : )
Thewiz Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 Jeg ville kjøpt TuningArt. Det er etter hva jeg har forstått et billig og bra sett. Jeg hadde heller kjøpt det enn Vmaxx som jeg kjøpte hvis jeg skulle kjøpt igjen. Jeg ville byttet topplageret bak, mine røyk når jeg kjørte ned i en dump. Kjøp GS sine forsterkede topplager.
haybimmsen Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 okei, finner aldri delene på gs, skal se om e finne. men tuningart er jo av det billigste dem har, er de bra asså?
Thewiz Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 Lorentz har TuningArt og han er veldig fornøyd. Nå har jeg det ikke selv, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan det er i bruk. For den prisen ville jeg prøvd det. Har ikke delenummer, søk på regnr ditt og topplager.
FredrikWake Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 Tuningart og TA Technix er akkurat samme settet Jeg kjører med tuningart nå, og du får virkelig mer enn du betaler for! Kombinert fjær og demper foran, og separat bak. Husk å bytte dempertårnlager når du monterer coilovers, og i tillegg ha et par spacere liggende hvis du har et høyt innpress.
haybimmsen Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 De dempertårnlagrene som jeg fant på gs var til et annet merke, har det noe å si? å funker spacere ifra Biltema? Å en ting til, lurt å bytte tårnlager fremme med? Takk for all hjelp gutta! Da blir det bestilt tuningart akkurat nå!
Thewiz Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 En spacer er en spacer, så biltema funker. Jeg har ikke byttet topplager foran enda, er nok de bak som er de svake når det gjelder coilovers. Kjøp GS performance lager eller k-sport.
haybimmsen Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Må takke igjen! Skal bli godt å få landa flyet på bakken:)
FredrikWake Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 Jeg trengte bare 3mm biltema-spacer foran for å ikke ta borti fjærbeinet foran med felgen. Men du er NØDT til å bytte tårnlager bak hvertfall Mine ble ødelagte etter kort tid..
haybimmsen Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Har bestilt Gs sine forsterka tårnlager:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå