Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville kjøpt TuningArt. Det er etter hva jeg har forstått et billig og bra sett. Jeg hadde heller kjøpt det enn Vmaxx som jeg kjøpte hvis jeg skulle kjøpt igjen. Jeg ville byttet topplageret bak, mine røyk når jeg kjørte ned i en dump. Kjøp GS sine forsterkede topplager.

Skrevet

Lorentz har TuningArt og han er veldig fornøyd. Nå har jeg det ikke selv, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan det er i bruk. For den prisen ville jeg prøvd det. Har ikke delenummer, søk på regnr ditt og topplager.

Skrevet

Tuningart og TA Technix er akkurat samme settet :)

Jeg kjører med tuningart nå, og du får virkelig mer enn du betaler for!

Kombinert fjær og demper foran, og separat bak.

Husk å bytte dempertårnlager når du monterer coilovers, og i tillegg ha et par spacere liggende hvis du har et høyt innpress.

Skrevet

De dempertårnlagrene som jeg fant på gs var til et annet merke, har det noe å si? å funker spacere ifra Biltema? Å en ting til, lurt å bytte tårnlager fremme med? Takk for all hjelp gutta! Da blir det bestilt tuningart akkurat nå!:)

Skrevet

En spacer er en spacer, så biltema funker. Jeg har ikke byttet topplager foran enda, er nok de bak som er de svake når det gjelder coilovers. Kjøp GS performance lager eller k-sport.

Skrevet

Jeg trengte bare 3mm biltema-spacer foran for å ikke ta borti fjærbeinet foran med felgen.

Men du er NØDT til å bytte tårnlager bak hvertfall :) Mine ble ødelagte etter kort tid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...