Årlie Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 E39 framfanger i grei stand selges Det er limt på ei leppe, mulig Rieger? Komplett med grøftelys og alle plastdetaljer. Fanger er ikke strøken men i grei stand Leppa har en sprekk i nedre del Fargen er titanium sølv Bud ønskes Må hentes i Trondheim
brolle65 Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Ser etter en ny framfanger til min 523iT og siden jeg skal til Trondheim neste helg med henger så lurte jeg på denne. Kan du fikse et bilde ?
Årlie Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Skrevet Mai 9, 2012 Høres kjekt ut. Hva ønsker du bilde av? Det er fangeren på bildet i første post. Kan prøve å ordne bilde av sprekk. Lignende leppe selges forøvrig på Koed
brolle65 Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Nå kom bildet frem, sist jeg prøvde var det bare en runding som sirkulerte. Min bil er jo blå så den må jo eventuellt lakkeres. Jag har fått tilbud om en annen frontfanger som ligger utefor Steinkjer men jeg får bilder av den først til helga. Aner ikke hva noe slikt er verdt men skulle få den andre for 700,- så jeg kan nå by det for denne da. Skal som sagt til Trondheim neste fredag/lørdag med stor henger så frontfanger til denne og 18" hjul til min E61 ser jeg etter nå da
brolle65 Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Ok, kanskje du kan sende et bilde av sprekken så hade det vært greit men hvis du mener den er av liten betydning så er det også ok. Vi kommer ned på fredag ettermiddag og kjører nordover igjen lørdag eller søndag. Er det en adresse den skal hentes på eller har du mulighet til å møte meg en passende plass der det er greit å kjøre med henger. Vi skal jo på Ikea b.l.a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå