bechmann Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Hei! Jeg har problemer med at hele stereodelen (radio/kasett/nav(uten kart)/telefon) på en 2001 modell E46 330DTouring er "død" for det meste av tiden, men innimellom kvikner den plutselig til igjen med sitt nærvær. Det er ikke noe mønster i når den funker eller ikke. Hva kan være galt? Virker litt som det er noe med strømmen til hele enheten....?! Hvor kan jeg begynne se etter irr eller lignende? Noen som kjenner verksted med peil på slikt som kan feilsøke uten at det koster alt for mye? Takk på forhånd! ...er så trist uten lyd......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyo3k Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Høres ut som vi har samme problem? Har en e46 sedan, med den lille navi headuniten og harman/kardon anlegg med forsterker bak. Når jeg går i bagasjerommet og dunker til racken med forsterker og cd-skifter så våkner anlegge igjen. Hvilken lydpakke har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå