Kimmey Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 Hei! jeg trenger noen tips ang. rustsveising i gulvet på en E36 Coupe. To spørsmål: Noen som vet åssen tykkelse på stålplatene man bruker i gulvet? Kan jeg sveise igjen dreneringshullene siden bilen kun skal brukes på sommeren?? orjan66 reagerte på dette 1
Monica 325i Skrevet Mai 4, 2012 Skrevet Mai 4, 2012 Hei! jeg trenger noen tips ang. rustsveising i gulvet på en E36 Coupe. To spørsmål: Noen som vet åssen tykkelse på stålplatene man bruker i gulvet? Kan jeg sveise igjen dreneringshullene siden bilen kun skal brukes på sommeren?? Hei. Har nett gjort dette på min å då brukte eg 0,8mm-1.0mm plate i dørken.
Kimmey Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 Tusen takk for svar Monica! men kan jeg sveise igjen dreneringshullene?? Skal jo bare brukes som sommerbil.
Kimmey Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 Takker! jepp da blir det dugnad i helga gitt
Monica 325i Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Tusen takk for svar Monica! men kan jeg sveise igjen dreneringshullene??Skal jo bare brukes som sommerbil. eg har sveist dei igjenn,min og e berre sommarbil!
Margarus Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 sveiste nettop samme drenerings hull i min 635. ingen anelse hvorfor di er der., er vell ingen som vipper opp ett stort lokk for og "tømme" gulvet for vann? mine var også sveist men rusta opp igjen så har sveist det bedre nå. er det orginalt plastlokk som er limt ?
Kimmey Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 Ja det er originale plastlokk som er limt ja...off ja jeg får begynne på det i morgen tidlig tror jeg snart må få lagd meg en prosjekttråd her. Har sykt mange bilder hehe.
Margarus Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 jeg brukte 1mm plate og klippte den rund med plate saks. gikk fint det. var ok og sveise den rundt. husk og slipe godt vekk all tectyl under da den tar veldig lett fyr og se under ofte mens du sitter inni og sveiser, jeg hadde en blåse pistol klar som jeg blåste ut med vis det tok fyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå