Margarus Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 m90 motor 3.5liter. av og til så ligger den fint på 800omrd på tomgang når den er varm. ligger på ca 1100 når den er kald( kaldstart sensor?) men det hender når den står på tomgang en stund etter den er varm at den ruser seg opp til 2000rpm når jeg gasser så legger den seg fint på 2000rpm like vell. så roer den seg om jeg kjører en liten tur. hvorfor gjør den det? jeg har nettop montert ny innsug belg så den er ny. og klemmer er tette. har gått over begge vacum slanger så går inn på innsug og en annen slange. er det en sensor jeg kan sjekke?
Margarus Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Skrevet Mai 9, 2012 ingen som har noe tips her? her er det ingen tomgangs motor og sjekke heller. virker som dette kun skjer fra kald til varm.. og hender at etter den er drifts varm og turtallet er høyt , så stopper jeg motoren og starter igjen. så går den fint. for og si det slik, er det kun falsk luft som kan forråsake høy tomgang på denne innsprøtningen? L jetronic
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå