JonasD Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Vurderer å selge denne nå da jeg har kjøpt meg ny bil. Av informasjon kan jeg nevne at bilen er av fargen Zinnoberrot, med godt nok valsede hjulbuer, spakkelen har sprekt her, så alle fire hjulbuer på lakkeres. Bilen er nylig EU OK. Dette er en ORIGINAL 325! Alt som trengs for å hente ut skilter er å godkjenne senkesettet, da den ble stoppet i teknisk i 2008 (har stått lagret siden den gang) Jeg har et coilover sett med TUV papirer som må monteres og godkjennes, så har du en perfekt sommerbil. KM stand: 148 000! Strøkent sort skinninteriør Mtech 2 ratt Mtech girkule Mtech matter Mtech pedaler Seidl frontfanger og bakfanger Sota baklyter fra GS Sorte DE Sota blink Diffbrems 25% Cruisecontroll Cab "klima" Varmeseter Kjørecomputer Elektriske vinduer Manuelt tak Sebring effektanlegg fra grenrør, perfekt 6'er lyd!! Dette er det jeg kommer på i farten, anbefales å oppleves! Brock hjula som er avbildet er solgt. Har et sett sjeldne 16" MK Motorsport felger som kan følge med, disse trenger dekk. Bilen står på originale 14" BBS. Som sagt så legges denne ut for å se om det noe interesse, om ikke vil jeg godkjenne senken selv, og legge den ut for en høyere pris! Prisantydning 59k. Sideskjørtene er demontert, men de kan følge med om ønskelig. Ta kontakt om du er interessert. Dette er en sinnsykt behagelig og god bil! Ingen ulyder og fremstår i meget god stand og med lav kilometerstand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Har de et tlf nr?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Det har jeg! 90232662 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå