Gå til innhold

TA Technix justerbart senkesett til e30, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kjøpt og montert TA Technix justerbart senkesett på e30'n min. Er det noen her inne som har erfaringer med dette? Alt står justert i bånn, og den er fin og lav bak, men foran er den jo like høy som med 40-fjærer!? Det skal vel være lavere enn det?

Skrevet

Trur noen snakka om att en kunne snu de gjenge røret framme feil å att man ikke fikk senka noe særlig framme?, sleng opp bilder og da:)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Skrevet

Ja, det gjorde jeg da jeg skulle montere det, for det var satt sammen feil i esken, og det fulgte ikke med noen bruksanvisning... Men jeg skjønte det da fjæra ikke ble kort nok til å få på uansett hvor mye jeg klemte den sammen :P Glemte å ta bilder av det, men det går ikke an å få justeringsmutterene lenger ned, de står helt i bånn av fjærskåla...

Skrevet

Hmm, de var jo rart da, skal vell egentlig få senka endel med det og?, Ossen blir dr om du tar vekk hele gjengefeltet og kunn har fjæra da?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Skrevet

Ja, mins jeg leste 85mm ett sted jeg, men det stemmer jo hvertfall ikke! Jo, det går jo an, men den blir ikke mer enn 1cm lavere da, og da sitter jo ikke fjæra ordentlig heller. Skal jo ikke være sånn :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Nei, dette går ikke lavere dessverre :/ Vil ikke anbefale dette settet, det senker ALTFOR lite foran, demperene er for bløte (men virker motsatt i små ujevnheter i veien, de klarer ikke å fange opp det), og det er dårlig kvalitet på gjenger og justeringsmuttere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...