BMW-MB Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Vet noen hva motorfester jeg må bruke for å få E36 M3 3.2 L motoren nedi E30 325... ? Vet noen hva bremsekraftforsterker jeg kan bruke av BMW modeller som passer i E30, med tanke på E36 M3 3.2 L står i... uten tilpassninger.. ?? TRENGER RASKE SVAR OM FOLK HAR IDEER
R Andersen Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Se i den øverste tråden under Teknisk. Det står det meste om montering av M50/S50 i E30.
BMW-MB Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 nå har jeg fått motoren til å passe er storfornøyd... men vet ikke helt hva bremsekraftforsterker jeg skal bruke.. Jeg har kjøpt E21 bremsekraftforsterker.. men forstår ikke hvordan det skal gå ann å schimse motoren så mye at du for plass til den.. det er ikke så lite som skal til.. noe forrslag ? PS: så bilen'e dine ser veldig gøy ut, men ville det ikke funket bedre med bremsekraftforsterker isteden for kun rett på hovedsylinder
SSM Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Det finnes ikke bremsekraft forsterker som du kan bruke uten å modde... Jeg bruker Golf1 7" med omsveisa innsug. Shimse motoren kan du gjøre om du vil bygge deg noe søppel...
BMW-MB Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 har hørt at pedalen blir har når du bruker golf 1 BKF.. ?? har hørt mange løsninger men vil bare ha EN skikkelig løsning, ikke noe jalla greier.. om du forstår... e28 BKF hvor stor er den ? peiling ? vil ha en sluttløsning så jeg kan sette i gang
Morty999 Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 passer da med s38 og orginal bkr. så hvorfor passer det ikke med den lille s50'n ?
BMW-MB Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 jeg bare kappet i innsuget, har jobbet i hele dag og skal sveise den imorgen men har du forrslag ang eksosmanifoilden, har hørt at den ikke passer, at den treffer bærearmen, men har ikke kommet så laangt enda, så har ikke prøvd det men vet du om den treffer bærearmen eller går det fint ?
SSM Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Tror ikke den treffer bærearmen med mindre motoren står som ei fi##e i bilen, men du kan få problemer med at den treffer traversen eller stab staget om du har bunnpanna forran traversen.
BMW-MB Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 Jeg bruker bunnpannen fra E34 M50 motor.. den vil ikke kræsje med bunnpannen.. men jeg prøver bare og ser
SSM Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Da kommer nok grenrøret ditt til å ta borti stab staget tror jeg... Jeg er ikke sikkert siden jeg har sveisa om den orginale bunnpanna og flytta stab staget forran traversen.
BMW-MB Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 taper man ingen HK/effekt med kapping av innsug løsningen ?
BMW-MB Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 hva bremsekraftforsterker bruker du da ? jeg bruker e21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå