Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen hva motorfester jeg må bruke for å få E36 M3 3.2 L motoren nedi E30 325... ?

Vet noen hva bremsekraftforsterker jeg kan bruke av BMW modeller som passer i E30, med tanke på E36 M3 3.2 L står i... uten tilpassninger.. ??

TRENGER RASKE SVAR OM FOLK HAR IDEER :)

Skrevet

nå har jeg fått motoren til å passe :) er storfornøyd... men vet ikke helt hva bremsekraftforsterker jeg skal bruke..

Jeg har kjøpt E21 bremsekraftforsterker.. men forstår ikke hvordan det skal gå ann å schimse motoren så mye at du for plass til den.. det er ikke så lite som skal til.. noe forrslag ?

PS: så bilen'e dine :) ser veldig gøy ut, men ville det ikke funket bedre med bremsekraftforsterker isteden for kun rett på hovedsylinder :)

Skrevet

Det finnes ikke bremsekraft forsterker som du kan bruke uten å modde...

Jeg bruker Golf1 7" med omsveisa innsug. Shimse motoren kan du gjøre om du vil bygge deg noe søppel...

Skrevet

har hørt at pedalen blir har når du bruker golf 1 BKF.. ??

har hørt mange løsninger men vil bare ha EN skikkelig løsning, ikke noe jalla greier.. om du forstår...

e28 BKF hvor stor er den ? peiling ?

vil ha en sluttløsning så jeg kan sette i gang :D

Skrevet

jeg bare kappet i innsuget, har jobbet i hele dag og skal sveise den imorgen :) men har du forrslag ang eksosmanifoilden, har hørt at den ikke passer, at den treffer bærearmen, men har ikke kommet så laangt enda, så har ikke prøvd det :) men vet du om den treffer bærearmen eller går det fint ?

Skrevet

Tror ikke den treffer bærearmen med mindre motoren står som ei fi##e i bilen, men du kan få problemer med at den treffer traversen eller stab staget om du har bunnpanna forran traversen.

Skrevet

Da kommer nok grenrøret ditt til å ta borti stab staget tror jeg... Jeg er ikke sikkert siden jeg har sveisa om den orginale bunnpanna og flytta stab staget forran traversen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...