Davidsm3 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Vurderer å selge min bmw 2002 touring. kjapt pga ny bil. bilen er 1973mod. mye nytt. bmw 2002 turbo 40% sperre. Følger med rustfrie dører og bakluke.samt h. kanal Skiftet ny kanal v.s org rustfrie skjermer følger med, nytt sett med polytan foringer til hele bil følger med. Støkne recaro skinn stoler foran. Følger med sorte baksete pluss dørtrekk. Nye bremsesyl bak. 3,0 calypere foran,ble jeg fortalt. 2 stemplet. nye bremseslanger rundt om. 13x7 med nesten nye Falken dekk. 205 /60 koni dempere med org fjører. Nytt turbo spoiler sett med pakinger(montert) Følger med org crom fangere f+b. Står på korte typen bak fanger nå. Følger med ny starter. Lager litt lyd ved start. Org diff følger med. Motor: kvikk org 2l. med kvassere kam,doble weber 40 og ansa grenrør. Nye trakter og luftfilter. Bil står uten skilter nå. levert inn i fjor. det jeg vet som bør utbedtres. h. kanal. skifte blinklys rele og travers foringer. diff summer litt under kjøring pga brukte opp brukte lager nå jeg monterte sperre. Hbo 40.000 ved kjapp andel pga annen bil på handen. blir den andre bil solgt før min er solgt trekker jeg salget. har ikkje så mange bilder,men skal få tatt flere. Mvh David Søvik. 40326651. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Muligt å legge litt meir bilder ut av interiør , motorrom ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davidsm3 Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 ska se hva jeg får til. bilen står i en garasje 30min unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Mulig interessert hvis jeg får solgt E12`n Den er ikke registrert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 intresert i å selge igjen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg