TMarki Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Hei! Selger nå min første bil med sorg Skal i militæret nå og trenger derfor ikke denne stående hjemme. Bilen er som sagt en 320iA som er gått nesten 240k Bilen er en 1991 modell og har derfor litt årsrust men understellet er nylig blitt sveiset og fikset grunnet mangel på EU kontrollen. Bilen er nå EU godkjent til november 2013 med 0 mangler Bilen har hatt noen småproblemer under mitt eie men alt har blitt fikset med nye deler o.l Kan nevne ny oppusset dynamo, nye bremser bak og framme klosser og skiver Har blitt satt på nye framtskjermen som har blitt grunnet men trenger en siste lakkering for og få riktig farge (er nesten riktig farge nå som dere kan se på bildene i linken under) Kjøpte inn M-Tech styling kit hvor derav frontfangeren er lakkert og montert alt av gammel styling medfølger + de delene av m-techen som ikke er montert. bilder: viewtopic.php?f=6&t=186223 Følger med 2 sett dekk hvor begge er nokså nye sommerdekkene er 2 år gamle men er av god kvalitet og holder minst en sesong til kanskje 2. Vinterdekkene er nye og er kun brukt 1 og en halv sesong(er ikke mye kjørt om vinteren) Sommerdekkene står på noen råfine 16" alu felger som jeg har selv lakkert svart i midten da de var MALT svarte når jeg kjøpte de. (vurderer og trekke disse i karbonvinyl noe jeg kan gjøre før salg hvis ønskelig) Vinterdekkene står på 15" Orginale BMW felger som kom med bilen disse er også alu. Ellers har bilen fått nytt batteri da jeg hadde litt problemer med ladingen som faktisk viste seg og vær dynamoen. Er også montert et ganske bra anlegge i bilen som følger med hvis ønskelig bassen som står baki er ganske stor men er enda god plass til bagasje. Den er også flyttbar noe som gjør at den kan fjernes enkelt hvis det skulle vært nødvendig. Lysene som er montert i bilen var et lite prosjekt som jeg gjorde når jeg kjedet meg en helg. disse ser råe ut når det er litt mørkt ute og er ikke synlige hvis du ikke skrur de på =) Kan selvfølgelig fjernes uten og etterlate spor hvis dette er ønskelig. Pris: Har satt prisen til 28 000kr på grunn av litt problemer med at batteriet går tomt har montert en bryter for og koble vekk batteriet når den står ubrukt over lengre tid. Send bud vis SMS med navn og evt bosted eller på mail Toreerher@hotm....com kan også ringe meg hvis dere lurer på noe eller ønsker og gi meg et bud tlf: 47311753 Bilen står i Haugesund hos mamma =) og hvis det er ønskelig og se den og jeg ikke er hjemme kan dere få adressen på telefon. Ellers kan jeg være behjelpelig med levering av bilen i haugesund område, Bergen og Stavanger men kun etter mottat betaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMarki Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Tar nå imot bud på denne trenger og få solgt den da militærlønna ikke strekker til. Ring for en prat: 47311753 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå