Sprækingen Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Mulig dette her er et meget dumt spørsmål men jeg fant ikke noe fremgangsmåte på hvordan man bytter tåkelyspære på E36 med ettermontert M tech fanger? Vet man kan stikke en skrutrekker inn og vippe ut lykta på original fanger. Noen som kan hjelpe? Kan også tilføye at tåkelysene er vanlig ettermonterte fra koed, lyser hvitt / gult, noen vet åssen pære som følger med disse?
Sprækingen Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Takk for svar! Åssen lirker man ut selve pæren? Er det på noen som helst måte mulig å komme til uten å jekke opp bilen, har ikke jekk tilgjengelig der hvor jeg befinner meg for øyeblikket.
Thewiz Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Har du i det hele tatt prøvd? Må da gå ann å prøve før du spørr. Det er da ingen hokus pokus, sett et flatskrujern inn mot tåkelyset fra luftekanalhullene, vipp det ut og bytt pære. Hvordan du får ut pæra fra tåkelyset bør du få til uten hjelp.
babjorn Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Har du ordentlig feste til tåkelysa men mangler deksla under,så er det bare å ta hånden under å trykke på en bit som vipper hele lykta skråt ut,å da er det bare å vri på lokke å bytte pære,sette lykta inn igjen så klipser den seg fast.
evi Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Trenger ikke jekke opp heller for å komme til bak med mindre du har veldig lav bil. Bare stapp armen under og klem inn de "spakene" som løsner holderen til pæra.
Sprækingen Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Yes, takk for høflige svar Gjør et nytt forsøk i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå