håk Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Heisann! Kunne tenkt meg å bytte disse strøkne Breyton felgene i 18 tommere eller 19 tommere(smalere enn 10") Er ny gummi på alle fire (Federal-235 og 275, ca 100 mil) og det er ikke noe billigfelger. ET18 Kom med bytteforslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 viewtopic.php?f=18&t=224739 Vertini felger? De er 8x18, ET20. Går rett på min E39. Mellomlegg kan diskuteres da disse har noe dårlige dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Nei, men kanskje tsw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Nei, men kanskje tsw? Tja - de trenger litt stell - hadde planer med de, pusse de opp med lakkering av spilene i bilens farge, men hvis du vil gjøre det selv, så kan det være aktuellt. Gidder ikke pusse de opp for å så bytte de. Skal inn og sjekke rundhet og balanse på de ila uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Nei, men kanskje tsw? Tja - de trenger litt stell - hadde planer med de, pusse de opp med lakkering av spilene i bilens farge, men hvis du vil gjøre det selv, så kan det være aktuellt. Gidder ikke pusse de opp for å så bytte de. Skal inn og sjekke rundhet og balanse på de ila uka. Flott, gi meg beskjed når du vet mer, hvordan er gummien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå