tommy_ve Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Har rieger gts frontfanger, må gåes over med fyller pga finish før lakkering. Div andre ting som selges eller byttes: manuell takramme for e30 cabriolet mye nye stag osv for elektrisk cab styring (kjøpt nytt av gs) Sidespeil glass (nye) sidespeil komplett elektriske Bensinpumpe (318i+318is facelift) Bensin målere for tanken 2 par for facelift luftmengdemåler 316/318/318is org luftfilterboks girkasse til 318i-318is +++ bud ønskes
tommy_ve Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Skrevet Mai 28, 2013 etter 1 års liggetid kan vell denna bumpes litt liv i..hehe
AdrianK Skrevet Mai 30, 2013 Skrevet Mai 30, 2013 mye nye stag osv for elektrisk cab styring (kjøpt nytt av gs) har du noe av det som er i bagasjerommet?? skal være en boks å noe greier
tommy_ve Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Skrevet Mai 30, 2013 Under lokket der taket foldes nedi (sufletten), går det stag fra toppen av el motorene fram til rammen for taket. Er disse stagene jeg har:) Det som er i bagasjerommet er styringsrele boksen og 2 el motorer, og de har jeg ikke for salg (fryktelig dyre deler både nytt som brukt forestn, for å si det ganske mildt..) Men om du velger å gå over til manuelt tak har eg ramme for manuell funksjon liggende, i strøken stand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå