Jckf Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Selger min 86-modell 728i pga. plassmangel. Kilometertelleren står på 128k, men der har den stått lenge (defekt). Usikker på reell lengde. Bilen trenger starthjelp pga. gåent batteri, men da starter den med en gang. Ingen problemer med motor eller gir (manuell). Litt frieksos fra en kobling under bilen. Forrige eier var utenfor veien med den, så fanger forran mangler, og fester til fanger er skjeve. Den mangler også plasten i grillen på førersiden. Det har også blitt noe tull med bremsene mens den har stått lagret (må pumpe 2 ganger for skikkelig effekt), men det er antakelig bare luft. Bilen står på 4 originale BMW-felger, og jeg har selv kjørt den fra Kristiansand til Steinkjer uten problemer. Følger også med reservedekk på stålfelg for den som bryr seg om det. Ring ved interesse. Jim Flaten 480 32 856 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Hvor står den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jckf Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Steinkjer. Spesifikt Kringla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Lett tilgjengelig å se på om jeg passerer sånn halvt tilfeldig? Egentlig ikke ute etter en slik men man vet jo aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jckf Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Jada. Bare ring meg, så fikser vi det =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jckf Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Jeg kjører denne på skroten på tirsdag. Siste sjanse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Vrake denne? Huffda, hørtes ut som en unødvendig død for denne. Skulle gjerne henta den hvis den hadde stått nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jckf Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Har ikke lyst, men har ikke plass til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Du vil vel heller selge den for 1500 til entusiast enn å la den gå i pressa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jckf Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Vrakpanten er 2000. Men ja, om noen henter den, så er jo det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jckf Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Har bud på 3500 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jckf Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå