Limbo Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Hei. Satte meg fast i en brekke her om dagen, det var stein og grus så bare spant, kom meg ikke opp igjen. Så vi måtte sitte i bagasjerommet mens noen slurte og herjet, den kom opp til slutt på sett å vis. Men når jeg skulle kjøre igjen fikk jeg ikke satt bilen i gir, jeg må stoppe bilen å så sette den i gir for så å starte igjen. Det er akkuratt som om selv om jeg har clutchen inne har jeg den ikke inne alikevell. Dette kan vell ikke være clutchen som er gåen? Tenkte på slavesylinder eller clutchlameller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Dere kan ha brent fast kløtsjen til svinghjulet. (friksjonsveising) Har hendt slikt før, måtte bryte lamellen løs fra svinghjulet med et maskinspett på en Supra en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå