princcen Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Hei, jeg har veldig lite peiling på bil stereo, og derfor trenger jeg virkelig hjelp til oppsett osv. Jeg har en Bmw 318ci 02 som anlegget skal være i. det er 2 høyttalere foran og 2 bak i hattehylla jeg vil ha kasse baki og bytte ut frontsettet, må vell også bytte ut de i hattehylla? vil helst ha noen høyttalere som det nesten bare er å sette rett inn, uten å lage ett veldig mye større hull vil ikke han enkel kasse, vil ha en med 2 elementer. hører for det meste på techno osv , hvis dette har noe å si? prisklasse fra 4000 - 7000 Kom med forslag! Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
princcen Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Vurderer også å bygge kasse osv, så kan komme med både løse elementer og kasse med elementer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 To 12" pioneer er å anbefale. Har drevet noen år med bilstereo, og har til gode å prøve noe som funker bedre i forhold til den lave prisen. Bra trykk og holdbarhet! Spilte ifra to dynabel 12" med en enkel 1000W med kraftig monoblokk. I tillegg bør trenger du enten en 4-kanaler + monoblokk, eller en 5-kanaler til å fore bassen og fire høytalere. CD-spiller er Alpine og Pioneer best etter min oppfatning, hvertfall i din prisklasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Du får ikke et komplett anlegg til 4-7000,- men du får ta en ting av gangen Som turbodiesel sier, Alpine eller Pioneer lager de beste spillerne. Focal og Inifity Kappa har en del rimelige frontsett. Bruk heller noen kr ekstra på frontsett og forsterker til dette. Drit i bakhøyttalere, disse ødelegger bare lydbildet ditt uansett hvor bra dem er Dynabel har en fin 2x12" "boombox" som er å anbefale. Da slipper du å bruke penger og tid på å bygge kasse, du får masse for pengene med denne - snakker av erfaring. Dynabel har også gode, rimelige nye forsterkere. Ellers finner man alltids noe på Finn. Gå gjerne for Rockford Fosgate forsterkere hvis du kjøper brukt, de lever også mye for pengene, men koster også en del nye. Send gjerne en PM for mer info eller hjelp underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå