ost_ost_89 Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Har en 1974 mod 1602 på hånden for 8000kr.. Er ombygget med en 86mod 518 motor og bærer preg av en del uoriginale deler. Må på eu-kontroll nå. Er ganske sliten i lakken og en del rust. Spesielt i dører og bakparten. Kanalene er jeg litt usikker på, men såg ganske grei ut.. Da er mine spørsmål; er dette en grei pris? Hva pleier et rest.objekt av denne typen å ligge på i pris? Vanskelig å få tak i deler, understellsdeler og karrosserideler? Noen spesielle feil/ steder med rust jeg bør være obs på? Håper på noen tips! Legger ved et bilde av bilen..
Hauso Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 www.02classic.no Det er her du forhører deg om disse bilene. hvis bilen er komplett, så synes jeg ikke 8 tusen er mye. Du må regne med myyye rust, har vært igjennom dette selv, og vet hvordan det kan være. Du må være innstilt på mye jobbing for å få en ok bruksbil, og gjør det nå for all del ordentlig.
2000Touring Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Om den har stått der den står nå med grasset groende under bilen, og fuktig jord under - da er det stor fare for rust under bilen. I forhold til deler så produseres 95% av alle delene fortsatt av BMW til 02-biler. Deler kan også kjøpes på Jaymic i England og Walloth og Nesch i Tyskland, samt ebay. Finnes flere andre spesialister på 02-biler i Tyskland også.
ost_ost_89 Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 Da er altså ikke deletilgangen noe veldig stort problem da Er nok mye rust på den og ikke komplett.. tydelig "mekka" en del på. Får sitte litt lengre i tenkeboksen før jeg evt drar på meg dette arbeidet Men takk for svar!
Jeo635 Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Jeg har en helt ferdig2002 med panser,bagasjelokk,fanger i plast.denne er nylakket i alpinhvit,bor i Ålesund .har alt for mange prosjekter.her kan du bestemme pris etter hva du vil ha med.90930966
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå