Paulsen Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Hei! Jeg har et problem med at når jeg er ute og kjører så får jeg plutselig opp feilmelding på at en dør er oppe, samt at alt av kupélys tennes. Dette er utrolig irriterende i lengden, spesielt når det er mørkt ute. Det er heller ingen dører som spretter opp, den feilmeldingen kommer i ny og ne og er der noen sekunder før den så forsvinner igjen. Hva kan være feilen her? Er det en sensor i en dør som kan være dårlig (mistenker passasjerdør fremme), eller er det hjernen i bilen som spiller et puss på meg? Takk for innspill!
Paulsen Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 Jeg sprayet låsemekanismene til dørene med silikonspray etter å ha lest et tips på nettet. Har nå kjørt meg en god tur, uten "tür offen"! Får håpe at det var dette som skulle til og at jeg ikke blir plaget igjen!
Tom K Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Jeg hadde dette problemet en stund på min gamle E39, der var det bryteren til glasset i bakluka som ikke var helt i form
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå