e46diesel Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Plages med at jeg ikke kan ta bak stoff luken slik at jeg kan se ut av takluken. Den går bakover visst jeg kjører selve takluken bak. Det er en kloss som følger med selve takluken framover og som skyver med seg stoff luken framover, men stoff luken stopper i samme klossen visst jeg bare skal skyve stoffluken bak.. Noen som skjønner hva jeg mener og har noen tips? Dette gjelder en 320 touring 2002mod.
wicky124 Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Regner med du har glasstak? Tror du kan dra den stoffbiten bakover med knappen til soltaket med mindre den kan dras bakover manuelt..? Prøv å trykk litt på knappen frem og tilbake og sånt så kanskje det løser seg?
e46diesel Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 Stoff luken skal kunne skyves fram og bak uavhengig av selve takluken. Når jeg kjører selve takluken så går stoff luken i lamme, men jeg kan ikke skyve selve stoffluken fram og bak alene. Virker som det er en kloss i bakkant som den stopper i mot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå