magne_ Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Jeg vurderer å selge et nesten komplett e30 M3 understell. Dette kommer fra en bil med ABS, men sensorene mangler. Det jeg har er: Fjærben forrann, med lager/nav. Travers forrann Travers bak Bærebroer bak, med nav. Stikkakslinger begge sider, med ABS ringer Stabbstag forrann og bak Bremsekalippere forran og bak Jeg håper på å få solgt alt samlet, og viss noe annet blir aktuelt så kommer jeg til å skrive det her! Kan bli aktuelt å få dette sendt på en europall, men ser helst at det blir hentet. Det befinner seg i Stavanger området! Skal få tatt bilder, og skrive tilstanden på di forskjellige delene på ons eller torsdag! Men er ganske sikker på at alt skal være i bra stand.. Venter til jeg har fått sjekket tilstanden på delene med å oppgi prisantydning, men selges garantert ikke for mindre enn 12.000! Dette selges kun pga trenger penger i forbindelse med leilighetskjøp, så innbytte er desverre ikke aktuelt! Har fått sjekka tilstanden på ting nå. Kalipperene har fine mansjetter, og trenger kun vask. Hjullagerene forrann kjennes bra ut. Hjullagerene bak må byttes. Ellers er det endel overflaterust. Det ene fjærbenet har jeg demontert, for å måle tykkelsen på akslingen i forbindelse med prosjektet mitt. Samtidig så gikk jeg kjapt over med vinkelsliper med stålbørste. Stabb stagene er 19 og 14,5mm tykke. Ser nå at bildene ble noe mørke, som skyldes at det var dårlig belysning der delene befinner seg. Kontakt meg gjerne på PM, tlf 91729821 eller her i tråden Magne Øksnevad
magne_ Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 Har motatt bud på 12.000 for alle delene, med forbehold om tilstanden.. Jeg skal som sagt få sjekket alt nøye i morgen!
magne_ Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Skrevet Mai 9, 2012 Jeg kommer uansett ikke til å selge i deler, da det har vært stor interresse for å kjøpe komlett!
magne_ Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Skrevet Mai 9, 2012 Har fått bud på 15.000 for komplett understell, inkludert frakt! Lar dette stå til i morgen ettermiddag, slik at andre interiserte får muligheten til å lese PM'ene som jeg nå har fått svart på. Tenkte litt ang frakt, og kom på at dette kan jo selvfølgelig sendes med posten! Det blir enten 3 eller 4 esker, litt avhengig av vekt. Frakt kostnaden kommer på 1000,- i tillegg..
steffang Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Hvis den som har kjøpt understellet vil selge "Fjærbein med nav forand" så trenger jeg det. Jeg har et komplett sett med Bilstein coilover som jeg skal selge. Kanskje vi kunne gjort en deal eller om du bare vil selge? Mitt nr er 46 47 47 29 Steffan
Anbefalte innlegg