SeiKo Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Selges. Motoren er gåen. Mest sannsynlig en ventil som har kommet ut av stilling. Selger helst hel, men deler kan skrues av. Står på Sotra utenfor Bergen. Pris 7000,- Farge er Cosmosvart. PM eller på melding 92819630. Er tilgjengelig hver dag etter 17, men send gjerne melding så svarer jeg når jeg har mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Hei. Hvordan er høyre forskjerm? Trenger også kabelene som går til bakluken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Korleis er bilen ellers? Vært på eu? Rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeiKo Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Bilen ble sist godkjent i juni 2011. Det er litt rust på dører, karmer og skjermer, men ikke noe særlig på karosseriet. Skiltene er levert inn, men de er bare til oppbevaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeiKo Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Selger 318tds Touring OG delebil. Delebilen er den samme, men selger og en fullt fungerende 318tds Touring 1996. Denne bilen er ikke eu-godkjent enda, men så langt vi vet er det bærearmer og styrestag som må byttes på denne. Dempere framme er byttet og samt senkefjærer. Selges samlet 17000,- Det har vært en del rust på den som funker, men dette ble sveiset opp rett etter vi overtok bilen. Dynamoen på begge bilene er nye. Motor på den andre bilen er sprek så det holder. Denne er chippet, men usikker på hvor mye kraft det er i den, men den flytter på seg. For mer info ring eller PM. Jeg selger for eier. Eiers nummer er 97646024. Regnummer delebil : BP25606 Regummer andre bil : LH84313 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Jeg har motor som er ganske bra, med defekt dieselpumpe! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeiKo Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Trenger ikke ny motor. Prøver å få solgt to biler her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Var ment for potensiell kjøper..! For toppen på motoren min er veldig bra! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå