Toralfen Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Har en facelift e30 med m20b25 motor. saken er at jeg har i den siste tiden opplevd at den drar litt ujevnt:/ Den holder liksom igjen, å pluttselig kommer den. så variere det litt, noen ganger går den bra, å så går den dårlig. merker det veldig hvis jeg drar igang fra første og følger girene oppover. men hvis jeg har den i 3 gir på litt turtall, å så girer ned, så drar den greit. noen som veit hva dette kan være? Kan også nevne at jeg i en stund har kjørt uten den lille slangen fra kull filteret på ujndersiden spjell huset. Den som drar inn bensin os fra tanken. Den monterte jeg på i går. bilen gikk da kjempefint på tomgang, men merker at den er litt værre å starte. å når den er kald putrer den litt. Virker ikke som den klarer å tenne all bensinen. noen som vet noe? noe jeg må justere på? hva kan jeg justere på? Takker for svar.
Toralfen Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Skrevet Mai 10, 2012 det kan jeg gjøre. er det samme på 320 og 325?
bmwvel Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 det kan jeg gjøre. er det samme på 320 og 325? det er eg ikkje sikker på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå